کد خبر ۱۰۳۱۹۴ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
یادداشت اختصاصی قم‌نا:

انتخاب سیدحسین حسینیان به عنوان استاندار قم؛ احتمال یا آرزو؟!

در روزهای اخیر برخی منابع رسمی خبری از سیدحسین حسینیان به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای تصدی استانداری قم نام بردند. در همین زمینه خبرگزاری ایلنا نوشت: "احتمالات بسیار قوی به سمت سیدحسین حسینیان از قضات عالی رتبه و با سابقه دستگاه قضایی کشور که متولد قم و بزرگ شده این شهر است، رفته است."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در روزهای اخیر برخی منابع رسمی خبری از سیدحسین حسینیان به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای تصدی استانداری قم نام بردند. در همین زمینه خبرگزاری ایلنا نوشت: "پس از گمانه زنی‌های فراوان برای انتخاب استاندار جدید قم در دولت ابراهیم رئیسی، احتمالات بسیار قوی به سمت سیدحسین حسینیان از قضات عالی رتبه و با سابقه دستگاه قضایی کشور که متولد قم و بزرگ شده این شهر است، رفته است."

حسینیان در حال حاضر  رئیس یکی از شعب دادگاه تجدید نظر تهران است. وی همچنین در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم شرکت نمود که در دوره دهم به نفع علی لاریجانی از عرصه رقابت‌ کنار کشید و در دوره یازدهم نیز علیرغم تبلیغات صورت گرفته، نفر هفتم شد.

ظاهرا ایلنا اهتمام فراوانی در اغراق کردن پیرامون آقای حسینیان دارد؛ چرا که این خبرگزاری در اثنای رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم، حسینیان را آلترناتیوی برای آقایان ذوالنوری و زاکانی معرفی کرده و در مطلبی آورده بود که هر یک از سه نفر لیست اصولگرا و به ویژه ذوالنور و زاکانی خود را در خطر انتخاب نشدن و عدم راهیابی به مجلس می‌بینند! همچنین سایت خبرآنلاین یکی از سایت‌هایی است که اخبار و سخنان آقای حسینیان را پوشش داده است.

از این گذشته اگرچه آقای حسینیان فرد پرتلاش و زحمتکشی است؛ با این حال نام ایشان در لیست‌های شاخص برای تصدی استانداری قم مطرح نمی‌باشد؛ چه برسد به این که احتمال آن قوت بگیرد! به نظر می‌رسد هدف از انتشار خبر مورد اشاره، بیشتر آرزو و شیطنت از سوی رسانه‌ها است.

تاخیر و تعلل دولت منتخب در انتخاب مسئولان جدید و استانداران باعث شده است که برخی جریانات و رسانه‌های مختلف که بعضا هیچ سنخیتی با جایگاه استانداری ندارند؛ بخواهند با استفاده از این خلاء، گزینه‌های خود را مطرح کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com