کد خبر ۱۰۳۴۱۰ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶
استاندار قم مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس

استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هفتگی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: در جلسه این ستاد مقرر شد تا واکسیناسیون سرعت بخشیده شود.

وی افزود: در زمینه پوشش واکسن باید به ۷۰ درصد برسیم، گروه‌های هدف هم مشخص شد، دانش آموزان و افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند همچنین با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: انتظار داریم که دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و دستگاه‌های فرهنگی، مردم را به سمت واکسیناسیون تشویق کنند، ما هم اکنون واکسن به اندازه کافی در اختیار داریم و زمینه تزریق واکسن هم فراهم است لذا لازم است گروه‌های مردمی و ادارات دولتی در این زمینه همکاری کنند.

سرمست در ادامه عنوان کرد: در ارتباط با سایر موارد هم نظارت‌ها تشدید و امر بر این است واکسیناسیون بیشتر دنبال شود و در شورای اطلاع رسانی مردم را تشویق و سیاست‌های تشویقی، بازدارنده و سلبی برای این موضوع پیش بینی شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com