کد خبر ۱۰۳۴۳۵ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

وظیفه امروز طلاب و روحانیون شناخت مخاطبان خود است

حجت الاسلام اکبری گفت: مهمترین وظیفه امروز طلاب و روحانیون باید شناخت مخاطبان خود، شناخت دشمنان و شناخت وظیفه و رسالت خویش باشد و راه درست را به جامعه نشان داده و برای تشکیل دولت فراگیر مهدوی بسترسازی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام اکبری گفت: مهمترین وظیفه امروز طلاب و روحانیون باید شناخت مخاطبان خود، شناخت دشمنان و شناخت وظیفه و رسالت خویش باشد  و راه درست را به جامعه نشان داده و برای تشکیل دولت فراگیر مهدوی بسترسازی کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در محل مصلی قدس برگزار شد، گفت: علما و روحانیون همواره چراغ راه مردم و هادی جامعه می‌باشند و این همان نقشی است که انبیاء الهی داشته اند و امروز روحانیت نیز در همان مسیر در حال حرکت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، با بیان این که عالم بودن و تداوم این مسیر و مقتدا بودن نیازمند عناصری است که از جمله آن عامل بودن و توجه به عنصر هدایت گری، فقیه، تقوا و برخورداری از بینش سیاسی و بصیرت است، بیان داشت: بودن همه این عناصر شخصیتی مانند امام راحل می‌سازد که می‌تواند در ایران و جهان اثرگذار باشد.

وی افزود: امروز رهبری انقلاب هم ادامه دهنده همان مسیر و راه امام راحل و دارای همان ویژگی‌ها است و روحانیت امروز هم اگر می‌خواهد دنباله رو همان اندیشه باشد، لازم است این ویژگی‌ها را در خود تجلی دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، گفت: فقه و فقیه کسی است که فهم درستی از دین داشته باشد و به آن عامل باشد و در زندگی خود تجلی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اما مهمترین وظیفه امروز طلاب و روحانیون نیز باید شناخت مخاطبان خود، شناخت دشمنان و شناخت وظیفه و رسالت خویش و دشمن باشد و راه درست را به جامعه نشان داده و برای تشکیل دولت فراگیر مهدوی بسترسازی کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com