کد خبر ۱۰۳۴۶۳ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۲
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

کلاهبرداری نیم کیلو طلا، با تمارض به سرطان حنجره

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری فردی با شگرد ابتلا به سرطان حنجره خبر دادوگفت: نامبرده با جلب اعتمادطلا فروش، حدود نیم کیلوگرم طلا و ۱۹ عدد سکه بهار آزادی کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)  به نقل از خبرگزاری مهر، سردار بهادر اسماعیلی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و متقلبانه در حدود نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه بهار آزادی توسط جوانی ۱۸ ساله، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد متهم از طریق فضای مجازی با یکی از اعضای خانواده آشنا و خود را به دروغ روانشناس معرفی و پس از مدتی با بیان اینکه بیماری سرطان حنجره داشته و بایستی سریعاً عمل جراحی شود، با تحریک احساسات نوع دوستی شاکی، نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه طلا بهار آزادی دریافت و از این طریق کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان وی دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اموال کلاهبرداری شده کشف و به شاکی مسترد شد.

سردار اسماعیلی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com