کد خبر ۱۰۳۴۶۵ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

دستگاه های برتر قم در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

در مراسم اعلام برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ استان که امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، علاوه بر انتخاب این سه دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت توزیع نیروی برق قم نیز به عنوان دو دستگاه که بالاترین امتیاز را در بخش شاخص های عمومی کسب کرده بودند، تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)  به نقل از خبرگزاری فارس، در مراسم اعلام برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ استان که امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، علاوه بر انتخاب این سه دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت توزیع نیروی برق قم نیز به عنوان دو دستگاه که بالاترین امتیاز را در بخش شاخص های عمومی کسب کرده بودند، تقدیر شدند.

همچنین بر اساس تقدیر از دستگاه های برتر در پنج گروه تفکیکی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل جهاد کشاورزی استان در گروه تولیدی و خدماتی و همچنین اداره کل محیط زیست استان در گروه عمومی و قضایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در عین حال در ادامه این مراسم از دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل ثبت احوال استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل گمرکات استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه های دارای خدمات ارزنده تقدیر شد.

همچنین در این مراسم استاندار قم در سخنانی گفت: مبنای تصمیم گیری ها در سطح کلان باید التزام به نظرات تخصصی هر دستگاه باشد و از این رو برگزیدگان جشنواره شهید رجایی نیز در هر استان بر اساس شاخص های اعلام شده و جمع بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی می شوند.

بهرام سرمست افزود: البته باید توجه داشت که تقدیر از برخی دستگاه ها به عنوان دستگاه برتر، لزوما به معنای نارضایتی از عملکرد بقیه دستگاه ها نیست چراکه برخی دیگر از دستگاه ها هم انصافا وظایف خود را به خوبی دنبال کرده و از نظر شاخص ها پیشرو بوده اند.

وی ادامه داد: در عین حال می توان بازنگری هایی در برخی شاخص های مربوط به ارزیابی ها در جشنواره شهید رجایی داشت تا این جشنواره در اهداف خود موفق تر باشد.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در سخنانی فرآیند ارزیابی در جشنواره شهید رجایی را بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی در انجام وظایف سازمانی و مستندسازی آن ها و پیگیری مسائل مربوطه عنوان و خاطر نشان کرد: به هر حال همه چیز بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده است و ما موظف به رعایت این دستورالعمل ها هستیم.

محمود نوربخش ادامه داد: باید توجه داشت که گاهی اختلاف نمره برخی دستگاه ها در این ارزیابی ها، تنها نیم نمره بوده است و همین مقدار اندک سبب شده دستگاهی مورد تقدیر قرار گیرد و نام دستگاه دیگر در لیست برترین ها نباشد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com