کد خبر ۱۰۳۷۶۲ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

بسکتبالیست آمریکایی به شیمیدر پیوست

تیم بسکتبال شیمیدر قم یک بازیکن آمریکایی جذب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های‌ کشور از هفته آینده دقیقا از ۲۴ مهر ماه آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم به عنوان یکی از ۱۶ تیم این فصل در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود رقابت می‌کند.

نماینده بسکتبال قم که بعد از مقام سومی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر به دنبال رتبه‌ای بهتر است، امسال تدارک وسیعی برای حضور قدرتمند در لیگ جدید انجام داده و با حضور سرمربی تیم ملی و بازیکنان شاخص بومی یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ به شمار می‌رود.

نماینده بسکتبال قم که چند بازیکن ملی‌پوش المپیکی را در اختیار دارد، در فرصت باقی مانده تا شروع نخستین مسابقه خود به سراغ یک بازیکن مطرح خارجی رفت و سرانجام ارنست فرانکلین زیگلر فوروارد آمریکایی را برای لیگ جدید به جمع نفرات خود اضافه کرد.

خرید جدید شیمیدر قم سابقه بازی در مسابقات دانشگاه‌های آمریکا NCAA و لیگ داخلی کشورهای جمهوری چک، لوکزامبورگ، انگلیس، رومانی و فنلاند را دارد و در جمع شاگردان مهران شاهین‌طبع از نخستین بازی شیمیدر در روز ۲۸ مهر ماه به میدان می‌رود.

قرارداد بازیکن خارجی جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم امروز در باشگاه شیمیدر به ثبت رسید و این تیم نخستین بازی خود را از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۸ مهر در سالن آزادی تهران برابر تیم رعد پدافند هوایی می‌دهد، ضمن اینکه جمعه ۳۰ مهر برابر فولاد مبارکه سپاهان قرار می‌گیرد.

امسال ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی به شکل دوره‌ای مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را برگزار می‌کنند، در حالی که شیمیدر قم در کنار تیم مطرح مهرام تهران نایب‌قهرمان فصل قبل در گروه دوم جای گرفت و در هفته پایانی نیم‌فصل نخست با مهرام دیدار می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com