کد خبر ۱۰۳۸۴۹ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد؛

سردار اشتری: به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد، گفت: ‌ به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌حسین اشتری‌ در آیین افتتاحیه راه‌اندازی سامانه هوشمند انتظامی استان قم و همچنین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای‌ اظهار داشت: گام‌های خوبی در موضوع هوشمند‌سازی پلیس در قم برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تسریع خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: بایستی دامنه خدمت‌رسانی را وسعت دهیم، در شرف‌یابی محضر ایشان فرمودند" شما مجموعه ای هستید که مزیت دیگر نسبت به سایر نیروهای مسلح دارید و آن ابعاد خدماتی به مردم است".

سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیامی برای هفته ناجا صادر کردند که باعث روحیه و دلگرمی همکاران شد.

 وی با بیان اینکه توجه به سلامت مردم یکی از موضوعات بسیار مهم است، تصریح کرد: ناجا در حوزه سلامت با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت نقش خوبی ایفا کرده است.

فرمانده ناجا با تصریح اینکه سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را باید ارتقاء دهیم، اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم و براین اساس یکی از برنامه های تحولی در سازمان ناجا این بوده که به سمت هوشمند‌سازی با شعار پلیس هوشمند برویم و این موضوع را عملیاتی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید بر اینکه هوشمند‌سازی با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و کاهش هزینه و شفافیت در ماموریت‌ها هدف‌گذاری شده است، یادآور شد: در هفته ناجا 18 سامانه هوشمند تاکنون راه‌اندازی شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این سامانه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند؛ سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقاء دهید، افزود: باید نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشت البته در کنار تامین تجهیزات و زیرساخت‌ها، نسبت به آموزش کارکنان توجه خاصی داشته و باید به سمت حرفه ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برداشت.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های معظم شهیدان "یحیی صحرایی و هادی سهامی زیبافر" از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، تجلیل شد.‌

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com