کد خبر ۱۰۳۸۹۶ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵

بدمینتون‌بازان رعد قم روی نوار پیروزی

هشت تیم حاضر در فصل 1400 پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور دیدارهای هفته سوم را در حالی پشت‌سر گذاشتند که تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری خانگی میزبان تیم توس‌مسیر مشهد بود و حریف را با یک نتیجه بسیار خوب شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، هشت تیم حاضر در فصل 1400 پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور دیدارهای هفته سوم را در حالی پشت‌سر گذاشتند که تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری خانگی میزبان تیم توس‌مسیر مشهد بود و حریف را با یک نتیجه بسیار خوب شکست داد.

نماینده بدمینتون استان قم که از دیدارهای قبلی باخت 3 بر 2 هفته نخست در بازی خانگی مقابل سیستان و بلوچستان و برتری 3 بر 2 در مسابقه خارج از خانه مقابل نماینده اراک را در کارنامه داشت، در بازی هفته سوم با حساب 4 بر 1 قاطعانه تیم توس‌مسیر مشهد را مغلوب کرد.

مسابقه یک نفره اول بین نمایندگان قم و مشهد را محمد پایروند بازیکن تیم رعد پدافند هوایی با نتیجه 2 بر 1 از سینا سالاری بازیکن تیم توس‌مسیر برد، در مسابقه انفرادی دوم نیز مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم با حساب 2 بر صفر مقابل سعید بیابانی از تیم توس‌مسیر به برتری دست یافت.

نخستین رقابت دو نفره دو تیم را تیم دوبل محمد پایروند و مسعود پیروزی از رعد پدافند هوایی قم با نتیجه 2 بر صفر از تیم دوبل سعید بیابانی و محمدامین اکبریان برد، ضمن اینکه در رقابت دوبل دوم، تیم دو نفره مهران شهبازی و صدرا صادقی از رعد پدافند هوایی قم با نتیجه 2 بر صفر از سد محمدجوادغریب و قاسم شاه‌مرادی از توس‌مسیر مشهد گذشت،‌در حالی که مسابقه انفرادی سوم را رضا جانقربان از تیم رعد پدافند هوایی قم با نتیجه 2 بر صفر به مهدی رضایی از تیم توس‌مسیر باخت.

بدین‌ترتیب تیم رعد پدافند هوایی قم مدافع عنوان قهرمانی فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با نتیجه 4 بر 1 تیم توس‌مسیر مشهد را مغلوب کرد و دومین برد متوالی خود در لیگ 1400 را کسب کرد تا جهشی بلند در جدول رده‌بندی مسابقات داشته باشد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com