کد خبر ۱۰۳۹۲۵ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
تولیت حرم حضرت معصومه(س):

دولت در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت: این دولت با تلاش مضاعفی که دارد روز تعطیل در برنامه خود نداشته و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا اظهار داشت: باید از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته و خدمات بهداشت و درمان و قدردانی کنیم چراکه شاهد خدمات ارزشمندی در این عرصه هستیم.

وی افزود: در استان قم از اقدامات بسیار مؤثری در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت که از تلاش‌های تئاتر بهداشت و درمان قطعی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید بیان کرد: این دولت با تلاش مضاعفی که دارد روز تعطیل در برنامه خود نداشته و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به واکسیناسیون صورت گرفته در استان عنوان کرد: انتظار است مردم قم در این عرصه نیز پیشتاز بوده و در امر واکسیناسیون تلاش بیشتری داشته و الگو باشند، اگر مردم بیشتر به فواید واکسن پی ببرند قطعاً استقبال بیشتری از واکسیناسیون خواهد شد.

امام جمعه قم با قدردانی از تلاش‌های دولت برای تامین واکسن موردنیاز و همچنین با تکریم از مجاهدت‌های کادر درمان و تیم پزشکی تصریح کرد: قطعاً این تلاش ها و افتخارات و این جانفشانی های تیم سلامت در تاریخ ثبت خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با انتقاد از فضاسازی‌های مسموم در برخی از شبکه‌های مجازی و برخی شبکه‌های تلویزیونی خارجی خاطرنشان کرد: مردم نباید به این گونه شایعات که مبنای علمی ندارد توجهی کند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت همچنین با حضرات آیات سبحانی و نوری همدانی از مراجع معظم تقلید و آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com