کد خبر ۱۰۳۹۴۹ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم:

حضور سرمایه گذاران ناجی بخش گردشگری قم خواهد بود

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: : با توجه به ظرفیت های قم در بخش گردشگری، حضور سرمایه گذار خوب ناجی بخش گردشگری قم خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا ارجمندی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه فعالان و دست‌اندرکاران تأسیسات و مجتمع‌های گردشگری استان قم که در سالن امام جواد علیه السلام استانداری و با حضور استاندار قم برگزار شد بیان کرد: بهترین راه جذب گردشگران در استان قم حضور یک سرمایه گذار خوب و ایده پرداز است که با توجه به ظرفیت‌های قم در این زمینه ضعف داریم اگر در حوزه سرمایه گذاری تنوع داشته باشیم ماندگاری گردشگر و مسافر افزایش و به تبع آن اقتصاد قم هم متحول می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بخش گردشگری مدت زمان ماندگاری مسافر در قم تنها چند ساعت است و ما در گردشگری تنوع نداریم در حالی که در دیگر استان‌ها برای ورود گردشگر برنامه‌ریزی دارند ما ورود گردشگر داریم اما مدت ماندگاری گردشگر و مسافر ما اندک است و باید تلاش کنیم این ماندگاری افزایش یابد.

به گفته وی، با توجه به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دست‌اندرکاران بخش گردشگری؛ بخش گردشگری قم اندکی رونق یافته است و امید داریم در زمینه گردشگری محدودیت‌ها از این بخش برداشته و دوباره شاهد رونق این بخش در استان قم باشیم.

ارجمندی بیان کرد: بخش گردشگری قم بیشترین خسارت را از بحران کرونا دید و باید این بخش را با حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران نجات دهیم.

گفتنی است در پایان فعالان گردشگری و دست‌اندرکاران مجتمع‌های گردشگری قم ضمن بیان مشکلات خود از استاندار قم بابت پیگیری و حمایت از این بخش در طول بحران کرونا تقدیر و تشکر کردند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com