کد خبر ۱۰۴۴۵۴ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
امام جمعه قم تاکید کرد؛

عفاف و حجاب اولویت استاندار جدید قم باشد

آیت‌الله سعیدی با اشاره به انتصاب استاندار جدید قم گفت: از استاندار جدید قم انتظار داریم با کمک سایر دستگاه‌های متولی نسبت به سامان دادن به وضع عفاف و حجاب در این شهر اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی خطیب نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه قم با بیان اینکه ۱۳ آبان نشانه همیشگی توطئه آمریکا علیه ایران بوده است افزود: آمریکا در دزدی دریایی اخیر در آب‌های دریای عمان سعی داشت ایران را به موضع انفعالی بکشاند و در مذاکرات آینده شروط خود را تحمیل کند.

وی افزود: رفتار آمریکا طی مذاکرات سال‌های گذشته نشان داده که آنها می‌خواهند ملت ایران را از راه خداوند بازدارند؛ مبارزه با آمریکا و مستکبرین ریشه در بنیان‌های اعتقادی و اصول انقلابی ایران دارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه این اقدام نیروی دریایی سپاه اثبات کرد آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کند گفت: با افتضاح اخیر نیروهای آمریکایی در دریای عمان، گزینه مورد ادعای نظامی آنها از روی میز به زیر میز منتقل شد.

وی افزود: دولتمردان منطقه به جای اینکه امنیت خود را از آمریکایی‌ها عاریه کنن بهتر است با قدرت اول منطقه یعنی ایران مذاکره کنند.

آیت الله سعیدی ضمن تقدیر از زحمات بهرام سرمست استاندار سابق قم در دوران کرونا از انتخاب شایسته سیدمحمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم تشکر کرد و گفت: از استاندار جدید قم انتظار داریم با کمک سایر دستگاه‌های متولی نسبت به سامان دادن به وضع عفاف و حجاب در این شهر اقدام کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com