کد خبر ۱۰۴۷۹۶ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

همکاری‌های کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان قم افزایش می‌یابد

تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره‌کتابخانه‌ و حوزه هنری استان قم، طی نشستی با حضور مسؤولان دو مجموعه و با هدف توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی، هنری و اجرایی بین دو سازمان امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره‌کتابخانه‌ و حوزه هنری استان قم، طی نشستی با حضور مسؤولان دو مجموعه و با هدف توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی، هنری و اجرایی بین دو سازمان امضا شد.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های استان قم در این نشست، گزارش مختصری از اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین وضعیت کتابخانه‌های استان قم ارائه کرد و خواستار همکاری‌های مشترک هنری بین دو سازمان شد.

 عمرانی با اشاره به جایگاه کتابخانه‌های عمومی به عنوان باشگاه فرهنگی اجتماعی که می‌تواند نقش مهمی را در پازل فرهنگی استان ایفا کند، ارتباط بین دو سازمان را در راستای توسعه و گسترش عدالت فرهنگی در استان بسیار حائز اهمیت دانست.

در ادامه محمدعلی روزبهانی، رئیس حوزه هنری استان قم با مناسب دانستن زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی استان قم، این کتابخانه‌ها را پایگاه‌های اجتماعی مناسبی برای گسترش فعالیت‌های هنری و فرهنگی دانست و ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری های بین دو سازمان در بهبود وضعیت فرهنگی استان قم موثر واقع شود.

در حاشیه این دیدار، مدیر حوزه هنری به همراه کارشناسان از کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم نیز بازدید کردند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com