کد خبر ۱۰۵۲۵۱ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
اختصاصی قم‌نا/

اینستاگرام برای اولین نام یک شهر را در لیست سیاه خود قرار داد/ هشتگ «قم» از اینستاگرام حذف شد +عکس

اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود، هشتگ «قم» را هم فیلتر کرد! در پیام اینستاگرام در این خصوص آمده است: "نمایش پست‌ها برای هشتگ «قم» محدود شده است زیرا انجمن فعالیت‌هایی را گزارش کرده است که ممکن است دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را رعایت نکند."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود، هشتگ «قم» را هم فیلتر کرد! در پیام اینستاگرام در این خصوص آمده است: "نمایش پست‌ها برای هشتگ «قم» محدود شده است زیرا انجمن فعالیت‌هایی را گزارش کرده است که ممکن است دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را رعایت نکند."

این اولین بار است که اینستاگرام، نام یک شهر را از فهرست هشتگ‌های خود حذف می‌کند. بر اساس آمارهای اینستاگرام تا به حال 513 هزار پست با هشتگ قم منتشر شده است که بیشتر این پست‌ها، در رده محتواهای تبلیغاتی قرار داشتند. محتواهایی که رده برترین پست‌ها بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام قرار داشتند نیز بیشتر پیرامون مطالب فان و خنده‌آور بود.

مشخص نیست منظور اینستاگرام دقیقا از گزارش انجمن چیست و چگونه می‌شود هشتگی که نام یک شهر است و قاعدتا با این هشتگ، محتواهایی با سلیقه‌های متفاوت به نمایش گذاشته می‌شود، باید حذف شود!

اینستاگرام پیش از این نیز در تبعیت از سیاست‌های دولت تروریستی آمریکا، هشتگ‌ها و محتواهای پیرامون تمجید از شخصیت‌ شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در فهرست سیاه خود قرار داده و حسابهای کاربرانی از این گونه محتواها استفاده می‌کنند را به طور کلی مسدود می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com