کد خبر ۱۰۵۲۹۷ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴

پژوهش و فناوری باید در خدمت تولید باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عسگر دیرباز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در اتاق جلسات ریاست دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های این هفته اظها کرد: همه ساله با اهتمام وزارت کشور، استانداری، دانشگاه قم و سایر دانشگاه‌های استان، پژوهشگاه‌های استان، پارک علم و فناوری، آموزش و پرورش و دیگر بخش‌ها، هفته پژوهش با برگزاری برنامه‌های متعدد، گرامی داشته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عسگر دیرباز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در اتاق جلسات ریاست دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های این هفته اظها کرد: همه ساله با اهتمام وزارت کشور، استانداری، دانشگاه قم و سایر دانشگاه‌های استان، پژوهشگاه‌های استان، پارک علم و فناوری، آموزش و پرورش و دیگر بخش‌ها، هفته پژوهش با برگزاری برنامه‌های متعدد، گرامی داشته می‌شود.

وی ضمن تشکر از استانداری و بخش‌های مختلف که در برپایی بهتر همایش‌های هفته پژوهش تلاش می‌کنند، گفت: باید از پژوهشگران و فناوران استان به شیوه مطلوب تجلیل کرد.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قم با بیان اینکه باید پژوهش و فناوری در خدمت تولید باشد، نقش تولید را نقشی محوری دانست و گفت: اگر فناوری و پژوهش در خدمت ارتقای تولید باشد، قطعا به سایر بخش‌ها مثل توزیع و مصرفِ بهینه و در قم در حوزه گردشگری و زیارت می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.

رئیس دانشگاه قم در پایان ضمن تشکر از اقدامات مطلوبی که در پارک علم و فناوری قم انجام شده است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک اقداماتی در سطح استان دنبال شود که بتوانیم در حوزه پژوهش و فناوری به دستاوردهای فراملی برسیم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com