کد خبر ۱۰۵۳۱۶ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

هیأت اندیشه‌ورز دانشجویی در قم تشکیل می‌شود

نشست صمیمی استاندار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، دبیر کمیسیون دانشجویی استانداری و مسؤول نمایندگی نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی و دیگر مسئولین، شب گذشته در سالن اجتماعات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، نشست صمیمی استاندار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، دبیر کمیسیون دانشجویی استانداری و مسؤول نمایندگی نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی و دیگر مسئولین، شب گذشته در سالن اجتماعات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد.

سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم در این جلسه اظهار کرد: ما در استانداری آماده ایم تا نقطه نظرات نمایندگان دانشجویی را بشنویم و با کمک خود شما مشکلات و دغدغه های منطقی مورد نظرتان را حل کنیم ، نه تنها در استانداری بلکه در نهاد های مختلف استان و حتی کشور باید از ظرفیت گروه های فعال مردمی استفاده کنیم. در نظام جمهوری اسلامی نباید بین مردم و مسئولین فاصله ای باشد اگر تا به الان هم این فاصله وجود داشته اتفاق بدی بوده است.

وی عنوان کرد: مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو را به نمایندگان تشکل های داشنجویی تبریک عرض می‌کنم و بسیار خرسندم که امروز با شما جوانان انقلابی و فعال استان قم دیدار کردم.

استاندار قم افزود: نشستی که امروز برگزار کردیم برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان کافی نیست بلکه باید تعداد نشست‌ها و جلسات متعددی را برگزار کنیم تا بتوانیم با قشر دانشجو ارتباط داشته باشیم؛ در روزها و هفته‌های آینده حتما برای بازدید از مراکز آموزشی به دانشگاه خواهم آمد تا از نزدیک با مشکلات و موضوعات آشنا شوم.

وی در ادامه افزود: ما از شما توقع مطالبه‌‎گری منطقی داریم، به همین علت تصمیم گرفته‌ایم طرح تاسیس هیئت اندیشه ورز دانشجویی را در برنامه‌های آینده‌مان قرار دهیم و این امید را به شما دانشجویان می‌دهیم که به زودی از بین نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، هیئتی به زودی تشکیل می‌شود.

شاهچراغی در رابطه با ظرفیت‌های انسانی استان قم گفت: شهر ما از نظر ظرفیت های انسانی بی نظیر است. افراد موفق بسیاری در تخصص های مختلف وجود داشته و دارند که بعد از به کار آمدن دولت انقلابی از این افراد در موضوعات مختلف در سطح  کشور استفاده شده است.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com