کد خبر ۱۰۵۳۳۴ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۱
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: 

امید در جامعه باعث شکست دشمن است

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قصد دشمن بی انگیزه کردن مردم است گفت: امید در جامعه باعث شکست دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) که پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به موضوع اشراف گفت: برای اینکه مفاهیم و تعاریف رهبر انقلاب از اشراف و جشنواره مالک اشتر تعمیق سازی شود بایستی تکرار و ممارست وجود داشته باشد تا ملکه ذهن شود.

وی ادامه داد: در موضوع اشراف از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در محاسبات نباید از بخش معنوی غفلت شود و این یک امر بسیار حائز اهمیت است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به فعالیت دشمنان نظام و انقلاب تصریح کرد: دشمنان و جریان معاند فقط یک پیام دارند و می‌خواهند بگویند که دین ناکارآمد است.

سردار سیاری افزود: امروز با روی کار آمدن دولت انقلابی همه تلاشمان این باید باشد که کمک کنیم تا این دولت موفق و پیروز باشد و نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: در حوزه معیشت؛ مشکلاتی وجود دارد که امروز مانند یک غده سرطانی بدخیم است.

وی گفت: امیدی که در جامعه ایجاد شده باعث شکست دشمن است چراکه همواره دشمن در تلاش است مردم را بی انگیزه کند و امید را از آنان بگیرد.

سردار سرتیپ پاسدار سیاری با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه دارند نقش آفرینی کنند و همچون گذشته از انقلاب دفاع نمایند؛ عنوان کرد: امروز مهمترین نقشی که داریم حضور میدانی در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم است چرا که تلاش دشمن این است تا بتواند نقش سپاه را کمرنگ کند و مردم را از نظام جدا کند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com