کد خبر ۱۰۵۹۵۱ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
اختصاصی قم‌نا/

همراهان رئیس جمهور در سفر به قم چه کسانی هستند؟ +اینفوگرافیک

بنابر پیگیری‌های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در این سفر _که دو روز پیش‌بینی شده است_ احتمالا هشت تن از وزرای دولت نیز جهت بررسی مسائل و مشکلات استانی همراه با آیت‌الله رئیسی به قم خواهند آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رئیس جمهور فردا پنج‌شنبه نهم دی ماه به قم سفر ‌می‌کند. شنیده‌های قم‌نا حاکی از آن است که در این سفر _که دو روز پیش‌بینی شده است_ احتمالا هشت تن از وزرای دولت نیز جهت بررسی مسائل و مشکلات استانی همراه با آیت‌الله رئیسی به قم خواهند آمد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور، «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی از جمله وزرایی هستند که رئیس جمهور را در سفر در قم همراهی می‌کنند.

در این سفر همچنین خانم «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و «سیدمسعود میرکاظمی» معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور خواهند داشت.

منوریل قم، فرودگاه بین المللی قم، زمین‌های بلاستفاده دولتی شهر قم و قطار سریع‌السیر اصفهان-قم، از جمله پروژه‌هایی هستند که قرار است در سفر آیت‌الله رئیسی به استان قم تعیین و تکلیف شوند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com