کد خبر ۱۰۶۵۵۹ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴

همکاری ستاد ‌مبارزه با مواد مخدر و حوزه‌های علمیه

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از امضای توافق‌نامه بین ستاد ‌مبارزه با مواد مخدر و حوزه‌های علمیه خخبر داد و گفت: ‌‌‌طلاب درباره آسیب‌های مواد مخدر سخنرانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم از‌ قم‌، سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: در زمینهٔ مقابله با مواد مخدر اقدامات و برنامه‌ریزی زیادی صورت گرفته است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر و لزوم آگاهی جوانان افزود: یکی از موضوعاتی که مورد تأکید است جلوگیری از ورود مواد از مرزها و همچنین پیشگیری مورد تأکید است.

وی با تأکید بر اینکه درمان معتادان و بازگشت به جامعه و توانمندسازی آن‌ها از جمله برنامه‌های مدنظر است، بیان کرد: در حوزه پیشگیری همکاری مناسبی با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها انجام‌شده و همچنین توافق‌نامه‌ای با مدیر حوزه‌های علمیه داشتیم که سخنرانان درباره آسیب‌های مواد مخدر صحبت کنند.

سردار مؤمنی عنوان کرد: در حوزه نگهداری و درمان معتادان از ظرفیت خیران بهره می‌گیریم و در تهران، قم، مشهد، تبریز و برخی از استان‌ها خیران پای‌کار آمدند، هفته گذشته در استان قم مرکزی به همت یک خیر کلنگ زنی  شد که  در راستای درمان و نگهداری معتادان است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مرکزی در استان قم به همت سپاه و بسیج در راستای درمان معتادان راه‌اندازی شد، باید از ظرفیت مردم و خیران در این زمینه به‌خوبی استفاده کرد تا بحث درمان به‌خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای زمین‌مانده زیادی داریم، درمجموع نسبت به گذشته شرایط بهتری داریم ولی برای موفقیت نیازمند اهتمام جدی‌تر و مشارکت مردم هستیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com