کد خبر ۱۰۹۲۴۶ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

مشکل آب‌گرفتگی خیابان جوادالائمه قم حل می‌شود

خلیلی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری به‌صورت رگبار و با حجم بالا صورت می‌گیرد، اظهار کرد: جوی‌ها و انهار احداث‌شده در خیابان‌ها تحت استاندارد خاصی هستند، ولی در پیک بارش کشش کمتری داشته و باعث ایجاد آب‌گرفتگی‌های مقطعی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، خلیلی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری به‌صورت رگبار و با حجم بالا صورت می‌گیرد، اظهار کرد: جوی‌ها و انهار احداث‌شده در خیابان‌ها تحت استاندارد خاصی هستند، ولی در پیک بارش کشش کمتری داشته و باعث ایجاد آب‌گرفتگی‌های مقطعی می‌شوند.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ با توجه به مشکلات آب‌گرفتگی در خیابان جوادالائمه(ع)، مطالعات اجرای کانال لوله‌ای حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا بلوار شهید سلیمانی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که اجرای این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه با احداث این کانال آب‌های سطحی به سمت بلوار شهید سلیمانی منحرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح تا دو ماه آینده اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل آب‌گرفتگی در خیابان جوادالائمه(ع) رفع می‌شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com