کد خبر ۱۰۹۲۶۹ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم :

قیمت نان در قم گران نمی‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سعید محمدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ گونه افزایش نرخ نان سنتی و آزاد پزها در قم نخواهیم داشت و نانوایی‌ها مکلفند نان را با همان قیمت قبل به مردم عرضه کنند و با هر گونه تخلف گران فروشی و کم فروشی در این زمینه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم بیان داشت: واحدهایی که نان‌های حجیم، نیمه حجیم و صنعتی پخت می‌کردند دیگر یارانه‌ای برای آرد دریافت نخواهند کرد و آنها می‌بایست محصولات خود را با قیمت تمام شده عرضه کنند و به صورت رقابتی می‌بایست به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌های سنتی در قم همانند گذشته تأمین و در اختیار آنان قرار می‌گیرد عنوان داشت: وضعیت ذخیره آرد در سیلوهای استان قم نیز مناسب بوده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

محمدی تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان‌های سنتی مانند سنگک، تافتون، بربری و لواش نخواهیم داشت و شهروندان قمی می‌توانند تخلفات در این خصوص را گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com