کد خبر ۱۰۹۳۰۷ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
طی مراسمی صورت گرفت:

غفاری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شد

روز گذشته طی مراسمی محمد غفاری از شاعران نام‌آشنای قمی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب و از زحمات حامد حجتی مدیر پیشین این مجموعه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، روز گذشته طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم، محمد غفاری از شاعران نام‌آشنای قمی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد.

غفاری دارای مدرک مدیریت فرهنگی و ارشد علوم ارتباطات است و پیشتر مسئولیت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم را نیز عهده‌دار بود.

وی همچنین علاوه بر دبیری و مسئولیت اجرایی بیش از ۳۰ کنگره سراسری، مجموعه یادداشت‌های بررسی کارنامه شاعران پس از انقلاب را تألیف و چندین مجموعه شعر از جمله «پلک صبور»، «حماسه صبر»، «مستور» و «محبوبه خدا» را گردآوری کرده است.

سروده‌های غفاری در «آستانه» به چاپ رسیده و در جشنواره‌های متعددی از جمله شعر دفاع مقدس، شعر غدیر، «حنجره سرخ» و خوش درخشیده و جایزه ادبی سید حسن حسینی را هم در ویترین جوایزش دارد.

در این مراسم همچنین از زحمات حامد حجتی که از اوایل مهرماه دو سال پیش تاکنون به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری قم فعالیت داشت، تقدیر شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com