کد خبر ۱۰۹۳۴۷ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

پاسخگویی به سئوالات مردم قم در مورد یارانه‌ها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: دهک‌بندی‌ها بر اساس شرایط اقتصادی خانواده‌ها تعیین می‌شود و شماره تماس ملی ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره تماس‌های ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۱۰ و ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۲۷ ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۷۷ در استان قم پاسخگوی سوالات مردم عزیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، وحید وزیری راد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، در خصوص محوریت برنامه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بیان کرد: برخی از مردم در ماه‌های گذشته یارانه دریافت می‌کردند اما در واریزی جدید، دریافتی نداشتند؛ این عزیزان باید وارد «سامانه حمایت» شوند و کدملی، شماره حساب و شماره شبا و کارت بانکی خود را ارسال و ثبت اعتراض کنند و سه ماه فرصت داده شده است.

وی اضافه کرد: مدت زمانی که صرف بررسی وضعیت اعتراض کنندگان می‌شود، یارانه کسی سوخت نمی‌شود و در اولین واریزی همه‌ آن یکجا پرداخت خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: کسانی که در سال ۱۳۹۳ از دریافت یارانه جامانده اند، باید وارد سایت «هدفمندسازی یارانه‌ها» شوند و ثبت‌نام کنند. همچنین خانواده‌هایی که از ابتدا یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند باید وارد این سایت شوند و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

وی عنوان کرد: تمامی یارانه‌ها تجمیع در یک یارانه شده و یارانه‌ای که به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده است، فعلا شامل اردیبهشت‌ماه و خردادماه می‌شود و بانک‌هایی تراکم مشتری در آنها بالا است، امکان دارد که با تاخیر واریز کنند و نگرانی از جهت عدم واریز یارانه نیست.

وزیری راد اعلام کرد: کسانی که مشمول یارانه جدید دولت نشده‌اند، بایستی وارد سامانه حمایت در سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شوند و پس از ارسال مشخصات سرپرست خانوار، اعتراض خود را ثبت کنند تا رسیدگی‌ شده و برطرف شود.

وی اظهار کرد: برخی افراد خودشان در گذشته اعلام انصراف از دریافت یارانه کرده‌اند، اما امروز متقاضی یارانه هستند؛ این افراد از طریق سامانه حمایت می‌توانند ثبت‌نام و اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تاکید کرد: دهک‌بندی‌ها بر اساس شرایط اقتصادی خانوارها اتفاق می‌افتد و شماره تماس ملی ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره تماس‌های ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۱۰ و ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۲۷ ۰۲۵۳۶۱۶۲۱۷۷ در استان قم پاسخگوی سوالات مردم عزیز می‌باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com