کد خبر ۱۰۹۴۵۹ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
اختصاصی قم‌نا/

رزمایش گردان امام حسین(ع) قم در دل کویر سوزان یزد+تصاویر

فراخوان بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) قم با هدف تقویت توانمندی‌های دفاعی و تاکتیکی دورهی رزم در کویر، در قالب فراخوان 72ساعته در استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، گردان‌های مردم پایه از سال 1370 فعالیت خود را ذیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کردند و در سال‌های اخیر با نام گردا‌ن‌های امام حسین(ع) با ماهیت مستقل، و با هدف دفاع از کیان انقلاب اسلامی و واکنش سریع به هرگونه تهدید در داخل و خارج از مرزهای ایران، به فعالیت‌‌های خود انسجام بیشتری بخشیدند.

بر اساس رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، قوای مسلح و نیروهای مردمی کشور همواره می‌بایست آمادگی خود را در سطوح بالا حفظ کنند تا چشم طمع دشمنان از میهن اسلامی ایران برداشته شود و بر همین اساس گردان‌های امام حسین(ع) نیز پیوسته با برگزاری فراخوان و دوره‌های متعدد، بر آن هستند تا آمادگی رزمی و هوشیاری خود را در حد ایده‌آل حفظ کنند.

در همین راستا هفته جاری فراخوان بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) قم با هدف تقویت توانمندی‌های دفاعی و تاکتیکی دورهی رزم در کویر، در قالب فراخوان 72ساعته در استان یزد برگزار شد و نیروهای شرکت کننده در این فراخوان از نظر قابلیت‌های فردی و گروهی به معرض سنجش گذاشته شدند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com