کد خبر ۱۰۹۵۲۹ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

امکانات ورزشی در مناطق محروم قم افزایش می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: رؤسای هیأت‌های ورزشی باید ورزش را در مناطق محروم و کم برخوردار ترویج دهند، در این مناطق استعدادهایی وجود دارند که می‌توانند در سطح ملی و فراملی بدرخشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم سانی‌خانی با اشاره به برگزاری جشنواره رسم جوانمردی در قم اظهار کرد: جوانان غیور و ورزش دوست قمی با کمترین ادعا وارد رقابت‌های ملی و فرا ملی می‌شوند و نام قم و ایران را درخشان می‌کنند، این افراد سرمایه‌های این شهر و مملکت هستند و معرفی آن‌ها موضوع مهمی است که نباید نسبت به آن غافل شد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره رسم جوانمردی افزود: ترویج مرام پهلوانی در حقیقت ترویج آموزه‌های دینی است؛ زمانی‌که قهرمان ملی ما با بالای سر بردن وزنه نام یا ابوالفضل(ع) را فریاد می‌زند، یعنی در اوج قهرمانی و قدرت فرهنگ و ارزش اسلامی را به نمایش می‌گذارد، ما پهلوانان زیادی در کشورمان داریم که در سایه مقام معظم رهبری به دنبال این هستند که اهداف نظام و انقلاب را محقق کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران ما فقط به دنبال کسب شهرت و ثروت نیستند بارها ثابت کرده‌اند که حامی رهبری، نظام و مردم هستند، وقتی ورزشکار ما در مسابقات جهانی مقابل نماینده رژیم کودک‌کش صیهونیستی حاضر نمی‌شود این یعنی ما حامی انقلاب هستیم، جوانان ایرانی در بسیاری از عرصه‌ها به ویژه نظامی، دانش بنیان و ورزش مقابل دشمنان پیروز شده‌اند.

سانی‌خانی تصریح کرد: ورزشکاران قمی، جوانان غیرت‌مند که عاشق نام قم و ایران هستند، با امکانات اندک همیشه شگفتی‌آفرین بوده‌اند، مردان و زنان قمی همواره ثابت کرده‌اند به ورزش اهمیت زیادی داده‌اند و به دنبال کسب افتخار برای استان و کشورشان هستند، ورزش در قم سن و سال نمی‌شناسد از کودک تا بزرگسال در کنار هم ورزش می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: رؤسای هیأت ورزشی ما باید ورزش را به طرف مناطق کم برخوردار ببرند، ترویج ورزش در بین جوانان مناطق محروم باید هدف اصلی همه ما باشد در این مناطق نباید افراد علاقه‌مند به ورزش به دلیل مشکلات مالی از ورزش دور شوند، همه امکانات ورزشی را در این مناطق باید متمرکز کنیم چراکه استعدادهایی بین محرومان وجود دارند که می‌‌توانند افتخارات بسیاری را رقم بزنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com