کد خبر ۱۰۹۹۷۴ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

اطلاع رسانی ناکافی دردسرساز شد!

علیرغم پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی و وقوع آن در بسیاری از استانهای کشور، اطلاع رسانی ناقص و نبود تعامل لازم ستاد مدیریت بحران استان قم با سایر ارگانها باعث شد بسیاری از شهروندان قمی با رسیدن ناگهانی این تندباد به قم غافلگیر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، وقوع تندباد شدید لحظه‌ای با سرعت بالغ بر ۷۰ کیلومتر بر ساعت عصر روز گذشته باعث خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در آسمان قم شد و مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان قمی به وجود آورد.

این طوفان همچنین در برخی مناطق قم باعث آسیب به خطوط انتقال برق، شکستن شاخه‌های درختان و سقوط برخی اشیا شده و خساراتی مادی مختلفی را بر جای گذاشته است.

قابل تامل این که علیرغم پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی و وقوع آن در بسیاری از استانهای کشور، اطلاع رسانی ناقص و نبود تعامل لازم ستاد مدیریت بحران استان قم با سایر ارگانها باعث شد بسیاری از شهروندان قمی با رسیدن ناگهانی این تندباد به قم غافلگیر شوند.

ماه گذشته نیز درحالی که استانهای همجوار قم به علت وقوع پدیده گرد و غبار تعطیل شدند؛ مدیریت بحران استان قم با تاخیر قابل توجه اقدام به تصمیم‌گیری در این باره کرد که این موضوع بار دیگر نیز در جلوه‌ای تازه از عملکرد مدیریت بحران استان قم نمایان شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com