کد خبر ۱۰۹۹۷۵ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
عضو شورای شهر قم خبر داد:

ستاد شهر هوشمند شهرداری قم بدون دستاورد منحل شد!

ستاد «شهر هوشمند و سازمان فناوری اطلاعات در شهرداری قم» پس از ۵ سال از آغاز به کار فعالیت خود، بدون دستاورد و بی‌سر و صدا منحل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ستاد «شهر هوشمند و سازمان فناوری اطلاعات در شهرداری قم» پس از ۵ سال از آغاز به فعالیت خود، بی‌سر و صدا منحل شد.

ستاد شهر هوشمند با مدیریت «همایون یزدان‌پناه» ذیل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ایجاد شد و مدیرکل وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم هدف از تشکیل این ستاد را، ارائه خدمات متناسب با جایگاه و ظرفیت شهر قم در حوزه IT و فناوری و اطلاعات به مردم عنوان کرد.

یزدان‌پناه شهریور ماه سال گذشته مدعی شد که ۷۰ درصد زیرساخت های نرم افزاری در حوزه شهر هوشمند آماده است؛ با این حال معصومه آمره، عضو شورای اسلامی شهر قم که خود دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات است؛ می‌گوید این ستاد بدون دستاورد به کار خود پایان داده است.

خانم آمره طی توییتی نوشت: ستاد شهر هوشمند که دی ماه سال ۹۶ فعالیت خود را تحت نظر مشاور شهردار با بودجه ویژه آغاز کرد؛ اکنون بعد از گذشت ۵ سال اتلاف وقت و هزینه، بدون دستاورد و بی‌صدا منحل شده و رئیس غیر بومی آن به شهر خود بازگشته است!

آمره همچنین در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود خواستار آن شد تا شهرداری قم ضرورت تشکیل این ستاد و دلیل انحلال را با شهروندان در میان بگذارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com