کد خبر ۱۱۰۰۷۰ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
اختصاصی قم‌نا/

بازدید استاندار قم از وضعیت ناایمن کابل‌های برق پاساژ حجت +تصاویر

استاندار قم با حضور قسمت پیشین پاساژ حجت، از سیستم برق رسانی این پاساژ بازدید کرد و سپس در تماس با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، رسیدگی و ایمن‌سازی سیستم برق رسانی مجتمع‌های تجاری قم را به نهادهای مسئول متذکر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم روز گذشته به درخواست فعالان عرصه تولید و فروش فرش قم در تیمچه بازار حضور یافت و پس از آن ضمن بازدید از کوچه‌های تنگ و باریک منتهی به بازار قم، از نزدیک در جریان مخاطرات احتمالی پیش روی این بازار در صورت بروز حادثه قرار گرفت.

آقای شاهچراغی همچنین با حضور در قسمت پیشین پاساژ حجت، از سیستم برق رسانی این پاساژ بازدید کرد و سپس در تماس با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، رسیدگی و ایمن‌سازی سیستم برق رسانی مجتمع‌های تجاری قم را به نهادهای مسئول متذکر شد.

پاساژ حجت و پاساژ حضرت موسی بن جعفر(ع) از جمله مراکز قدیمی خرید شهر قم هستند که علاوه بر ترافیک سنگین و معابر تنگ و باریک در اطراف این سازه‌ها، در موارد ساده‌ای چون برق‌کشی نیز نتوانسته‌اند خود را با اصول ایمنی ساختمان‌سازی به روز کنند.

بر اساس قانون، شرکت توزیع نیروی برق تنها موظف به برق رسانی است و وظیفه سیم کشی درون ساختمان و مجتمع‌ها و ایمن سازی آن بر عهده مالکان این سازه‌ها می‌باشد.

شایان ذکر است پایگاه اطلاع رسانی قم‌نا بارها طی گزارش‌هایی به مشکلات این دو پاساژ پرداخته است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com