کد خبر ۱۱۰۲۹۴ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸

احداث بوستان ۸۵ میلیاردی برای بانوان در قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از احداث بوستان بانوان در این منطقه با هزینه 75 میلیارد ریالی بابت تملکات و 10 میلیارد ریالی برای احداث ابنیه و فضای سبز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اهمیت احداث بوستان بانوان در منطقه یک اظهار داشت: شهرداری در سال‌های گذشته در راستای ایجاد فضای مناسب بانوان، احداث بوستان‌هایی در سطح مناطق را صورت داده است.

وی با بیان اینکه بوستان بانوان منطقه یک نیز در مراحل پایانی فاز نخست خود قرار دارد، ابراز کرد: ۷۵ میلیارد ریال هزینه تملکات این بوستان شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم کل متراژ کل این بوستان را سه هزار و ۳۰۰ مترمربع است، تصریح کرد: برای این بوستان ۳۳۶ مترمربع زمین‌بازی کودکان، ۱۱۸ مترمربع کف‌پوش، ۱۰ سکوی نشیمن، ۶ دستگاه وسیله تندرستی و ورزشی در این بوستان پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۵ متر نرده سیمانی، ۱۳ عدد نیمکت، ۲۶ پایه چراغ روشنایی، ۷ عدد سطل زباله ثابت نیز برای این بوستان در نظر گرفته‌شده است.

محمدرضاخانی هزینه احداث ابنیه و فضای سبز را عددی حدود ۱۰ میلیارد ریال دانست و افزود: ۵۵۲ مترمربع کاشت فضای سبز و گیاه مانند رز، نسترن و گیاهان دائمی، ۱۴۳ مترمربع کاشت گل‌های فصلی و هزار و ۲۸۵ مترمربع چمن‌کاری نیز در این بوستان انجام می‌شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com