کد خبر ۱۱۰۲۹۷ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
رئیس شورای شهر قم خبر داد؛

اخذ مجوز ردیف بودجه برای جمع آوری ریل های متروکه شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اخذ مجوز ردیف بودجه برای جمع آوری ریل های متروکه این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، حسین اسلامی روز سه شنبه در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: مجوز ردیف بودجه به منظور جمع آوری ریل های متروکه همراه با خاکبرداری و جدول گذاری اخذ شده و این در حالیست که جمع آوری ریل های متروکه قطار در سطح شهر یکی از مطالبه های اساسی مردم قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه کاهش تخصیص آب سرشاخه‌های دز به قم نسبت به سال‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت:جابجا نشدن چاه های بی کیفیت آب و عدم توانایی در جذب کامل سهمیه آب قم از سرشاخه های دز به عنوان انتقادات و ابهامات شورای شهر قم از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح است.

وی گفت: یک قطعه زمین به موسسه مکتب القرآن قم با کاربری آموزشی و با مالکیت شهرداری قم واگذار می شود و این قطعه زمین باید با شروط و تعهدات لازم به موسسه واگذار شود تا در صورت عدم تحقق برآوردهای اولیه، زمین باز پس گرفته شود.

اسلامی در ادامه سالروز شهادت مصطفی چمران را مورد اشاره قرار داد و افزود: دکتر چمران به معنای دقیق کلمه استادی در تراز انقلاب اسلامی بود که در وجودش سنت و تجدد و تضادهای دروغین علم و ایمان را بی معنا کرده بود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com