کد خبر ۱۱۰۳۰۲ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
رئیس هیات هندبال قم:

قم ۳ نماینده در اردوی تیم ملی هندبال دختران ایران دارد

رئیس هیات هندبال استان قم گفت: این استان در دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی نوجوانان دختر ایران ۳ نماینده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، رحیم راسخ اظهار داشت: تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند و طبق اسامی اعلام شده برای برگزاری اردوی تیم ملی،‌زهرا افشاری، نسترن گودرزی و زهرا فتوتی از قم موفق به دعوت به اردوی تیم ملی شده اند.

رئیس هیات هندبال قم با اشاره به این که غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی این تیم و فاطمه محمدخانی سرمربی تیم ملی هندبال دختران ایران هستند ابراز داشت: اردوی آمادگی تیم ملی هندبال دختران نوجوان از بیست و پنجم لغایت سی ام خردادماه جاری در تهران برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تیم ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که قرار است در مقدونیه شمالی برگزار شود آماده می کند و تاکنون اردوهای مختلفی را پشت سر گذاشته است.

راسخ گفت: ملی پوشان ایران در این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، سنگال و مقدونیه شمالی هم گروه هستند.

رئیس هیات هندبال قم افزود: رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از هشتم لغایت ۱۹ مردادماه با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: رقابت های قهرمانی هندبال دختران جوان جهان نیز از امروز در پایتخت کشور اسلوونی آغاز می شود و زهرا احمدی نیا به عنوان مربی قمی این تیم را به عنوان مربی دروازه بان ها همراهی می کند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com