کد خبر ۱۱۰۳۲۰ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۳
اجتماع بزرگ مردم قم برای تجدید بیعیت با امام زمان(عج)؛

«سلام فرمانده» در مسجد جمکران طنین‌انداز شد

دهه نودی‌های قم در یک اجتماع بزرگ سرود غرور انگیز "سلام فرمانده" را در مسجد مقدس جمکران هم‌سرایی و با امام زمان(عج) تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از تسنیم، عاشقان حضرت ولی عصر(عج) عصر امروز در مسجد مقدس جمکران شهر قم، گردهم آمدند و با اجرای سرود سلام فرمانده، بار دیگر با امام زمان(عج) عهد بستند و برای ظهور ایشان دعا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در این مراسم بیان کرد: سرود سلام فرمانده که در نقاط مختلف جهان به اجرا درآمده است عرض ارادتی ویژه به محضر امام زمان(عج) است که امیدواریم ایشان این حرکت را از ما بپذیرند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف شوم دشمنان بیان کرد: مردم به دشمن اجازه نمی‌دهند که توطئه‌های خود را در کشور اسلامی پیاده‌سازی کند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان و نوجوان انقلاب با الگوگیری از شهدا اهداف کشور را پیش خواهند برد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این اجتماع نشان از حضور مستمر مردم در مسیر مکتب حاج قاسم است.

همچنین در پایان این مراسم پرچم مسجد مقدس جمکران تعویض شد، نکته جالب توجه اجتماع بزرگ مهدوی سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران حضور خانواده‌های غیر ایرانی ساکن قم و همچنین منتظران حضرت از سایر شهرهای کشور بود که این همایش را پرشورتر و پربارتر کرده بود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com