کد خبر ۱۱۰۳۴۹ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹

رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در قم

امیر جعفری در گفت‌وگویی، با اشاره به تاکید فرمانده کل سپاه برای اجرای رزمایش صرفه جویی در مصرف آب و برق در سراسر کشور اظهار کرد: مراسم آغاز این رزمایش همزمان با سراسر کشور در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، امیر جعفری در گفت‌وگویی، با اشاره به تاکید فرمانده کل سپاه برای اجرای رزمایش صرفه جویی در مصرف آب و برق در سراسر کشور اظهار کرد: مراسم آغاز این رزمایش همزمان با سراسر کشور در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات سپاه استان قم در این رزمایش این است که از ساعت ۱۰ تا ۱۶ هر روز از برق مولدهای اضطراری استفاده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با تأکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف آب و برق نیازمند مشارکت همگانی است عنوان کرد: در سپاه استان قم، سیستم های سرمایشی در حد امکان استفاده نمی‌شود یا با دمای ۲۶ درجه تنظیم می شود و در ساعات اداری افراد در صورت امکان از نور طبیعی استفاده می کنند.

وی از آبیاری فضاهای سبز با استفاده از آب چاه‌ها خبرداد و گفت: با انجام اقدامات برنامه ریزی شده، پیش ‌بینی کرده‌ایم که تا پایان فصل گرما صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی را رقم بزنیم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com