کد خبر ۱۱۰۵۰۸ انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
اختصاصی قم‌نا/

وعده بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی در قم به موعد خود نرسید!

پس از گذشت یک سال از وعده آقای سرمست، سرنوشت و تکلیف احداث و بهره‌برداری از کارخانه بزرگترین تولید چادر مشکی در قم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که پروسه ساخت و بهره‌برداری از این پروژه تا چه زمانی قرار است به درازا بکشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بیست و یکم تیرماه سال گذشته بود که بهرام سرمست، استاندار پیشین قم از احداث و بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی در قم تا یک سال آینده خبر داد.

این کارخانه قرار بود با سرمایه گذاری یک‌ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان و واگذاری پانزده هکتار زمین به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تا تیرماه 1401 به بهره‌برداری برسد.

افزون بر این قرار بود با احداث این واحد تولیدی، سالانه ۱۸ میلیون متر مربع چادر مشکی در کشور تولید شود و در کنار کاهش واردات چادر خارجی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، به صورت مستقیم برای ۲ هزار تن ایجاد اشتغال کند.

با این حال پس از گذشت یک سال از وعده آقای سرمست، سرنوشت و تکلیف احداث و بهره‌برداری از کارخانه تولید چادر مشکی در قم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که پروسه ساخت و بهره‌برداری از این پروژه تا چه زمانی قرار است به درازا بکشد.

قابل تامل این که استاندار سابق خود مدیر همین کارخانه است و حالا که موعد بهره‌برداری از این پروژه رسیده است جا دارد که آقای سرمست پاسخگوی وعده‌های خود را در این خصوص باشد.

*محمد حسین حسینی طلب

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com