کد خبر ۱۱۰۸۳۶ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

کسب نخستین نشان طلای ملی برای ووشو قم

جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: امیرعلی فراهانی نماینده موفقی برای هیات ووشو استان قم در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بود و با ارائه عملکردی بسیار خوب توانست خانواده این رشته را به نخستین مدال طلای کشور در بخش برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: امیرعلی فراهانی نماینده موفقی برای هیات ووشو استان قم در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بود و با ارائه عملکردی بسیار خوب توانست خانواده این رشته را به نخستین مدال طلای کشور در بخش برساند.

وی ادامه داد: فراهانی از تالوکاران نوجوان و خوش‌آتیه قم است که با هدایت علی ارمکان موفق شد مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی را برای ووشوی قم به دست بیاورد، دستاوردی که برای نخستین بار اتفاق افتاد و نشان داد که با تلاش مربیان توانمند ووشو قم و توجه به رده‌های پایه می‌توان به این موفقیت‌ها دست یافت.

رئیس هیات ووشو استان قم در پایان بیان کرد: تالو بخش اجرای فرم رشته ووشو محسوب می‌شود و استان‌های بسیار محدودی در کشور در این رشته توانایی کسب مدال و پرورش قهرمان دارند اما استان قم در سال‌های اخیر پیشرفت قالب توجهی در تالو داشته و امیدواریم در آینده نزدیک به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com