کد خبر ۱۱۰۸۳۷ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کادر فنی تکمیل شد

خریدهای جدید درترکیب فردوس قم

دیدارهای فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری رسما آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری باید در مدت 26 هفته در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی و مجوز حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا رقابت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، دیدارهای فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری رسما آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری باید در مدت 26 هفته در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی و مجوز حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا رقابت کنند.
فردوس قم یکی از 14 تیم حاضر در لیگ 1401 فوتسال باشگاه‌های برتر ایران که در آخرین لحظات حضورش در لیگ جدید قطعی شد و این تیم به دلیل دیر شروع کردن تمرینات قطعا در شرایطی خاص باید در لیگ جدید به میدان برود، تیمی که هدایت آن به فوتسالیست اسبق قم سیدوحید غیاثی سپرده شده است.

پس از انتخاب سیدوحید غیاثی به عنوان سرمربی،  کادر فنی و اجرایی نماینده قم نیز مشخص شد و بر این اساس مدیر تیم علی مسعودی، مربی فرید نقش‌بند، مربی و  بدن‌ساز مهدی کاکایی، مربی دروازه‌بان‌ها محسن گودرزی، پزشک‌یار دکتر رضا فرجاد، مدیر تدارکات مصطفی وفایی و تدارکات تیم حسن رضایی خواهند بود.

در حالی که پیش از این هاشم فرج‌زاده از فرش‌آراء مشهد و حمید رشیدی سنگربان قمی سن‌ایچ ساوه به فردوس پیوسته بودند، در نقل و انتقالات جدید فردوس قم، بهنام فکور از شهرداری ساوه و مهدی وفایی از شهرداری جیرفت جذب شدند، سعید قلندری، سیدمصطفی موسوی‌خواه و امیراربابی نیز با مجتمع فردوس تمدید کردند و محمد رحمتی بازیکن زیر ۲۳ سال از مس سونگون به فردوس قم پیوست در حالی که رحمتی پیش از این در امیدها و بزرگسالان فردوس سابقه بازی دارد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com