کد خبر ۱۱۰۹۵۷ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم:

بازیکنان فردوس قم با ۲ روز تمرین وارد لیگ شدند

سرمربی تیم لیگ برتری فردوس قم، کسب یک امتیاز از تیم قند کاترین آمل، را برای تیمش که تا دو روز تمرین وارد بازی های لیگ برتر شده، ارزشمند دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سیدوحید غیاثی چهارشنبه شب و پس ازکسب تساوی ۳ بر ۳ تیمش فردوس قم برابر قند کاترین آمل گفت: تا روز گذشته واقعاً وضعیت تیم مشخص نبوده و در آخرین لحظات تصمیم به اعزام تیم گرفته شده و واقعاً کار خدا بوده که تیم چند ساعت قبل از بازی در شهر حریف حضور پیدا کند.

وی افزود: به هرحال شرایطی که تیم فردوس قم داشته در این بازی چاره‌ای به جز انجام دفاع و حمله نبود و از اینکه بازیکنان به بهترین شکل ممکن توانستند برنامه‌های کادر فنی را اجرا کنند، تشکر می‌کنم. کاترینی ها فشار زیادی به تیم فردوس وارد کردند

سرمربی تیم فردوس قم با تمجید از تیم قند کاترین آمل ادامه داد: این تیم با بازیکنان جوان و مستعدی که داشتند، فشار زیادی به این تیم درکل جریان مسابقه وارد کردند، وانصافا فوتسال نابی را اجرا وبه نمایش گذاشتند.

غیاثی تصریح کرد: به هرحال درتیمی که حسین شمس نابغه فوتسال ایران ورضا کردی سرمربی بالای سر تیم کاترین باشد، توقع بازی خوبی ازاین تیم می‌رفت وبه طور حتم ازاین تیم دربازی‌های امسال لیگ زیاد خواهیم شنید.

قمی‌ها باید به فکر تیم فردوس باشند

وی در خصوص وضعیت تیم فردوس قم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: انتظار دارم در همین ابتدای فصل، مسئولان استان قم به فکر تیم فردوس باشند وبه وضعیت تیم رسیدگی کنند، این تیم از هرنظر واقعاً محروم و مظلوم واقع شده است.

غیاثی تصریح کرد: با وجود همین این شرایط نابرابر در دوبازی ابتدای لیگ، دو تساوی و۲ امتیاز کسب کردیم که تقریباً راضی کننده هست، اما مسئولان باید ازالان به فکر باشند که درادامه لیگ تیم دچار بحران ویا خطر سقوط قرار نگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مهر، تیم فردوس قم درچارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب در آمل میهمان تیم قندکاترین این شهر بود ودرپایان برابر میزبان خود به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com