کد خبر ۱۱۱۲۴۰ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
رئیس هیئت فوتبال قم عنوان کرد؛

خطر تعطیلی فوتبال برای ۱۵ هزار نفر از ورزشکاران قمی

رئیس هیئت فوتبال قم به دلیل آن چه که در اختیار نداشتن زمین چمن بازی عنوان کرد از خطر تعطیلی فوتبال قم برای ۱۵ هزار نفر از ورزشکاران این رشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، قدرت الله باقری پیش از ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر مسابقات فوتبال در قم برگزار نشود در نتیجه ۱۵ هزار فوتبالیست قمی از فعالیت ورزشی سالم محروم می‌شوند.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: طبق برنامه مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم، اواخر مرداد و اوایل شهریور برای شروع لیگ برتر قم برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی به شرطی است که زمین برای بازی داشته باشیم که هم اکنون ما هیچ زمینی برای برگزاری مسابقات نداریم و ورزشگاه حیدریان و یادگار امام (ره) در اختیار هیئت فوتبال قم نیست.

باقری افزود: به شرطی می‌توانیم مسابقه برگزار کنیم که به صورت کامل ورزشگاه شهید حیدریان و به صورت مقطعی ورزشگاه یادگار امام (ره) در اختیار هیئت فوتبال قم باشد.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰۰ تیم داریم که برگزاری مسابقات آن حدود هزار بازی می‌شود و ممکن است اگر زمین نداشته باشیم، اصطلاحاً کرکره فوتبال پایین کشیده شود و هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود.

وی ابراز داشت: در صورت برگزار نشدن مسابقات فوتبال در قم حدود ۱۵ هزار نفر فوتبالیست از فعالیت‌های مفرح و سالم ورزشی محروم می‌شوند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com