کد خبر ۱۱۱۲۷۰ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

حضور ورزشکار قمی در جمع ملی پوشان دو و میدانی پیوند اعضا

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای قم از حضور یکی از ورزشکاران این استان در اردوی انتخابی تیم‌ ملی دو و میدانی پیوند اعضا برای شرکت در رقابت‌های جهانی استرالیا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، علی اصغر فرمانی اظهار داشت: اردوی تیم ملی پیوند اعضای ایران در رشته دو و میدانی در حالی از روز گذشته در سنندج آغاز شده که محمد اشراقی از قم در این اردو حضور دارد.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم افزود: در اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا ورزشکاران دعوت شده تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات پرداخته و عملکرد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: محمد اشراقی ۳۱ ساله تا چهاردهم مردادماه در اردوی سنندج تمرین خواهد کرد و از او و دیگر ورزشکاران رکورد گیری می‌شود.

فرمانی گفت: اشراقی در صورتی که در رکوردگیری بتواند رکورد مناسبی را کسب کند به عضویت تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی استرالیا در خواهد آمد.

وی ابراز داشت: اشراقی در رشته‌های پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه سابقه فعالیت دارد و چندین دوره قهرمانی کشور در این رشته‌ها شده است.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم یادآور شد: رقابت‌های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده به میزبان شهر پرث استرالیا برگزار خواهد شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com