کد خبر ۱۱۱۲۷۵ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
رئیس هیئت کشتی استان قم:

فولاد قم صدرنشین گروه خود در لیگ دسته یک کشتی فرنگی شد

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم کشتی فرنگی «ارگ فولاد ماهان قم» موفق به صعود از گروه چهارم مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی در گروه چهارم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، هادی علیایی اظهار داشت: تیم فولاد ماهان قم در گروه چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با انجام بازی‌های بسیار خوب موفق شد به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعد صعود کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: دور برگشت مسابقات گروه چهارم لیگ دسته یک کشتی فرنگی به میزبانی بندر کیاشهر برگزار شد و نماینده قم سه دیدار در این دور انجام داد.

وی گفت: تیم ارگ فولاد ماهان قم در ۲ بازی اول خود موفق به پیروزی مقابل آریوبرزن بهبهان و افلاک لرستان شد و به نوعی صعود این تیم به عنان صدر نشین مسجل گردید.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: تیم قم در آخرین دیدار خود مقابل هیأت گیلان قرار گرفت و این دیدار به نوعی دیداری تشریفاتی برای ارگ فولاد ماهان بود و نتیجه را به حریف گیلانی واگذار کرد.

علیایی ابراز داشت: نماینده قم در مجموع دورهای رفت و برگشت با کسب پنج پیروزی و یک باخت از گروه چهارم به عنوان تیم نخست صعود کرد.

وی ناصر مهرآراء را به عنوان سرمربی تیم قم عنوان کرد و افزود: روح‌الله میکائیلی و محمدعلی حیدری به عنوان مربی کار هدایت کشتی گیران قم را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم یادآور شد: مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور بزودی برگزار می‌شود و تیم قم دیدارهای دشوارتری را در مرحله دوم در پیش رو دارد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com