کد خبر ۱۱۱۳۲۸ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم:

هیچ مسئولی حتی یک جلسه هم سر تمرین فردوس قم نیامده است

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری فردوس قم گفت: هیچ کدام از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استان برای پیگیری مسائل این تیم حتی یک مرتبه هم سر جلسات تمرین فردوس نیامده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سید وحید غیاثی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران پیش از دیدار فردا جمعه تمیش مقابل کراپ الوند اظهار داشت: مسئولان استان قم باید برای حل مشکلات این تیم تلاش کنند و این در حالیست که تاکنون حتی یک مسئول هم برای رصد مشکلات فردوس سر تمرین این تیم حاضر نشده است.

سرمربی فردوس قم بیان کرد: موضوع اصلی این است که اگر مسئولان استان باشگاه فردوس را از رسول قلی زاده مالک آن برای مدت یک سال گرفته‌اند و قرار بر این است که اداره کل ورزش و جوانان تیم فردوس را اداره کند از مسئولان این اداره می‌پرسیم که چرا یک جلسه هم پای تمرینات تیم استانشان در لیگ برتر نیامده‌اند.

وی عنوان کرد: فردا در حالی به هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور وارد می‌شویم که فردی از مسئولان استان حتی یک جلسه هم سر تمرینات ما نیامده است که یک خدا قوت خشک و خالی بگوید.

وی ابراز داشت: در این شرایط نمی‌دانیم چه کنیم و هر چه می‌گوئیم گوش شنوایی وجود ندارد اما راه خود را در لیگ برتر فوتسال کشور ادامه می‌دهیم.

غیاثی گفت: تا لحظه‌ای که هستم با تمام وجود خود برای تیم فردوس کار می‌کنم و با توجه به اینکه سال‌های سال برای فوتسال قم زحمت کشیده‌ام می‌خواهم پرچم فوتبال قم همیشه در کشور بالا باشد.

دیدار تیم‌های فردوس قم و کراپ الوند از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور فردا و از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی نخلستان قم برگزار می‌شود.

تیم‌های فردوس و کراپ شرایط متفاوتی در جدول دارند و تیم کراپ از چهار بازی گذشته خود چهار برد کسب کرده است و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ ساوه در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد.

فردوس قم نیز با یک برد، ۲ تساوی و یک باخت و کسب پنج امتیاز در رده هشتم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com