کد خبر ۱۱۱۳۴۸ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷

اولین شکست خانگی فردوس مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر

تیم فوتسال فردوس قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور عصر امروز در مجموعه ورزشی نخلستان مقابل تیم فوتسال کراپ الوند تیم صدرنشین این فصل از رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، این اولین باخت خانگی نماینده قم در فصل جدید مسابقات بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتسال فردوس قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور عصر امروز در مجموعه ورزشی نخلستان مقابل تیم فوتسال کراپ الوند تیم صدرنشین این فصل از رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، این اولین باخت خانگی نماینده قم در فصل جدید مسابقات بود.

مهران عالی‌قدر و شهاب طالبی دو گل کراپ را در این بازی به ثمر رساندند، شاگردان سیدوحید غیاثی با این باخت در رده نهم جدول ایستادند و کراپ الوند نیز با این پیروزی تا هفته پنجم، لقب شکست  ناپذیری و صدرنشینی در جدول مسابقات را به خود اختصاص داده است.

نماینده قم در بسیاری از صحنه‌ها در برابر تیم قدرتمند کراپ ایستادگی کرد اما مقاومت آن‌ها ادامه‌دار نبود و ۲ گل از تیم کراپ خورد، لازم به ذکر است تیم کراپ نسبت به حضور بیش از ۳۰درصد هواداران قمی در سالن معترض بودند و این اعتراض‌ها باعث شد نیمه دوم با تاخیر بسیار زیاد شروع شود.‌

سید وحید غیاثی سرمربی فردوس در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از قم بیان کرد: بازیکنان فردوس تمام توان خود را گذاشتند تا نتیجه خوبی در این بازی کسب کنند و شکست هفته قبل را جبران کنند اما واقعیت این است که زور ما به تیم قدرتمند کراپ نرسید.

وی افزود: تیم کراپ الوند در این فصل از رقابت‌ها با توجه به اینکه بودجه خوبی در اختیار دارد توانسته است تیم سطح بالایی بسازد، هواداران قمی در این بازی شاهد بودند که در نیمه اول یک موقعیت حمله به کراپ ندادیم و نگذاشتیم حریف فکر کند که تیم دست و پا بسته‌ای هستیم.

سرمربی فردوس قم تصریح کرد: مستحق باخت نبودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، شرمنده هواداران بامعرفت قمی شدیم که در این گرما به سالن می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. 

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com