کد خبر ۱۱۱۴۹۹ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۰

تنیسور نوجوان قمی ملی پوش شد

رئیس هیئت تنیس استان قم از حضور یکی از تنیسورهای جوان این استان در اردوی آماده سازی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، ساره حسنی اظهار داشت: امیرعلی طالب‌زاده تنیسور قمی در اردوی تیم ملی در رده سنی زیر ۱۲ سال حضور یافته است.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: اردوی تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال کشور از بیستم مردادماه جاری در تهران آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ادامه می‌یابد.

وی افزود: اردوی تیم ملی زیر ۱۲ سال کشور به منظور حضور در مسابقات کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه امیرحسین بادی تنیسور جوان استان قم نیز هم اکنون همراه با تیم ملی در مسابقات دیویس کاپ حضور دارد گفت: در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس دیویس کاپ در ویتنام نمایندگان کشورمان در سومین بازی خود به مصاف ویتنام رفتند.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در بخش ۲ نفره نمایندگان کشورمان با ترکیب حسام یزدی و امیر حسین بادی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) از سد امارات عبور کردند تا با احتساب دو برد انفرادی ورزشکاران ایرانی، دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

وی افزود: امیرحسین بادی، حسام یزدی، کسری رحمانی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیأت تنیس استان قم گفت: این مسابقات به مدت چهار روز، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در زمین‌های هاردکورت ویتنام برگزار می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را به دست می‌آورند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com