کد خبر ۱۱۱۵۱۵ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰

داور قمی کشتی در رقابت های جوانان جهان سوت می زند

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: یکی از داوران بین المللی استان قم در رقابت های کشتی قهرمانی جوانان جهان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، هادی علیایی اظهار داشت: سعید عباسی داور بین‌المللی s۱ کشورمان و از داوران استان قم است که در بلغارستان و در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد جوانان جهان سوت خواهد زد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ۲۳ تا ۳۱ مرداد ماه جاری در بلغارستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که از استان قم یک فرنگی کار و یک مربی هم در مسابقات بلغارستان حضور خواهند یافت گفت: امیر عبدی و مهدی علیزاده پورنیا به عنوان ورزشکار و مربی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

علیایی همچنین با اشاره به این که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران نیز از فردا آغاز خواهد شد ابراز داشت: محمد مهدی جواهری و علیرضا نجاتی ۲ فرنگی کار قمی هستند که با صلاحدید کادر فنی، به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران دعوت شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مرحله جدید اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی، یازدهمین مرحله از اردو است که در تهران برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود.

علیایی بازه زمانی برگزاری اردو را بین روزهای ۲۳ مرداد لغایت ۲ شهریورماه و در محل خانه کشتی کمپ تیم‌های ملی تهران عنوان کرد.

رئیس هیأت کشتی قم گفت: محمد مهدی جواهری فرنگی کار جوان قمی است که در وزن ۵۵ کیلوگرم در اردوی تیم‌ملی حضور می‌یابد.

وی ادامه داد: در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز علیرضا نجاتی از قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران حضور می‌یابد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com