کد خبر ۱۱۱۵۶۸ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲

در بخش خانگی 95 درصد از مشترکان قمی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق قم با بیان اینکه در بخش خانگی 95 درصد از مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، گفت: در استان قم 24 هزار مشترک پرمصرف داریم و از این تعداد هزار 118 مشترکان 2 برابر الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از تسنیم، مهدی آهنین پنجه عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در استان قم 24 هزار مشترک پرمصرف داریم و از این تعداد هزار 118 مشترکان 2 برابر الگوی مصرف برق مصرف می‌کنند که روزانه برق تعدادی از این مشترکان قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق قم افزود: امسال برای 305 دستگاه اجرایی پر مصرف اخطار صادر شده است که 195 مورد از آنان با قطعی برق نیز مواجه شده اند، در بخش خانگی 95 درصد از مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال با اجرای طرح مدیریت مصرف، مصرف برق حدود 10 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است گفت: با همکاری بخش‌های مختلف خاموشی‌های توزیع نشده نیز به یک هفتم رسیده است.

آهنین پنجه از افزایش 10 درصدی مصرف انرژی در بخش صنایع کشور خبر داد و گفت: با این وجود با برنامه‌ریزی و همکاری بخش صنعت، انرژی مورد نیاز این بخش بدون مشکل تامین شده است.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com