کد خبر ۱۱۱۵۸۶ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
رویای شیرین دل‌سوختگان به زمان دیگری موکول شد؛

نماینده قم از صعود به لیگ یک بازماند

تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل بیت(ع) قم شب گذشته در پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور، با شکست سنگین 6 بر یک از صعود به فینال بازماند تا رویای شیرین حضور در لیگ یک به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت(ع) قم شب گذشته در بازی‌های دور برگشت پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتسال کشور که به میزبانی شهر بم برگزار شد، برابر تیم مقاومت‌ تهران صف‌آرایی کرد که در پایان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد تا رویای صعود به لیگ دسته اول برای این تیم، به زمان دیگری موکول شود.

دور رفت مسابقات پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتسال کشور در قم برگزار شد و تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت توانست با ۳ پیروزی برابر حریفان نتایج خوبی را کسب کند، اما در دور برگشت نماینده قم در شهر بم به دیدار رقبا رفت، در بازی اول با نتیجه ۳ بر ۲ از تیم لبنیات ارژن شیراز شکست خورد و در بازی دوم نیز نتیجه را به مقاومت تهران تیم صعود کننده به لیگ دسته اول واگذار کرد.

بازی سوم شاگردان جعفر منیعات که بازی تشریفاتی محسوب می‌‌شد، قرار بود عصر امروز ساعت ۱۹ در مقابل نماینده بم میزبان این دور از مسابقات، برگزار شود اما با توافق طرفین این دیدار لغو شد. مقاومت‌ تهران، دل‌سوختگان اهل بیت(ع) قم، ارژن شیراز و آینده‌سازان بم تیم‌های حاضر در پلی‌آف مسابقات بودند.

جعفر منیعات سرمربی تیم دل‌سوختگان اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از قم، اظهار کرد: از ابتدای مسابقات متحد شده بودیم تا به لیگ دسته اول صعود کنیم و دل مردم قم را شاد کنیم، اما متاسفانه گاهی آنچه که می‌خواهی نمی‌شود. 

وی افزود: همه شاهد این موضوع بودند که در مرحله گروهی مسابقات با قدرت برابر حریفان حاضر شدیم و موفق شدیم به عنوان تیم دوم به پلی آف صعود کنیم، و در دور رفت مسابقات پلی‌آف نیز توانستیم ۳ پیروزی را کسب کنیم.

سرمربی تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) در خصوص حمایت مدیرعامل باشگاه گفت: از حمایت مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که در این مدت همراه تیم بودند، امکانات و تجهیزاتی که لازم داشتیم را در اختیار کادر فنی و بازیکنان گذاشتند، برای مثال برای اعزام به مسابقات دور برگشت این شرایط را فراهم کردند که با هواپیما به بم سفر کردیم تا خستگی بر بدن بازیکنان تاثیر نگذارد.

منیعات در خصوص حمایت مسئولین ورزشی قم از تیم دل‌سوختگان، بیان کرد: منظور ما از حمایت فقط بحث مالی نیست، گاهی اوقات حضور یک مسئول در تمرین باعث افزایش انگیزه بین بازیکنان می‌شود و گفتن یک خسته نباشید باعث شده تا بازیکن احساس کند که مسئولین به عملکرد تیم توجه دارند.

وی افزود: در این مدت اخیر فقط قدرت‌اله باقری رئیس هیات فوتبال قم در تمرین ما حضور پیدا کرد و از وی بسیار ممنونیم که به تیم ما احترام گذاشتند و این حرکت رئیس هیئت فوتبال قم باعث شد به بازیکنان ما انگیزه خوبی تزریق شود.

سرمربی تیم دل‌سوختگان با اشاره به سطح مسابقات، عنوان کرد: تیم‌های حاضر در گروه واقعا از نظر فنی عملکرد خوبی از خود ارائه دادند، رقیب اصلی ما در این رقابت‌ها تیم مقاومت تهران بود که موفق شد به لیگ دست اول صعود کند، به سرمربی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم.

منیعات در پایان گفت: از حمایت مردم عزیز قم نیز کمال تشکر را دارم که در این ۷ ماه از تیم دل‌سوختگان حمایت کردند و دعای خیرشان همراه تیم بود، از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم که با تمام توان در این بازی‌ها حاضر شدند، از کادر فنی هم ممنونم که بنده را تنها نگذاشتند و در بخش‌های مختلف تلاش کردند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com