کد خبر ۱۱۱۶۰۴ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۴
لیگ برتر فوتسال؛

پیروزی سخت گیتی‌پسند مقابل نماینده قم

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مقابل فردوس قم به برتری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فردوس قم در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

سپهر محمدی، علیرضا وفایی، علی‌اصغر حسن‌زاده، حسین خدامی، علی مروتی، ابوالقاسم عروجی، مسعود یوسف، میثم خیام، فرهاد توکلی، بهزاد رسولی، محمدحسین درخشانی و مهدی کریمی بازیکنان گیتی‌پسند در این دیدار بودند.

نیمه نخست این دیدار بسیار نزدیک دنبال شد و فردوس به خوبی مقابل گیتی‌پسند مقاومت کرد و اجازه نداد شاگردان محمد کشاورز به گل دست پیدا کنند، به این ترتیب نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما فشار گیتی‌پسندی‌ها بیشتر شد و این تیم موفق شد ابتدا توسط ابوالقاسم عر‌وجی به گل دست پیدا کند، در ادامه نیز علی مروتی از روی نقطه پنالتی دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند؛ بازی در پایان با برتری ۲ بر صفر گیتی‌پسند مقابل فردوس قم به پایان رسید.

شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند با این پیروزی در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ۱۶ امتیازی شدند، گیتی‌پسند تاکنون ۵ برد، یک تساوی و یک شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از این دیدار اظهار داشت: بازی سختی بود و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم تیم قم یک بازی کاملا دفاعی مقابل ما انجام داد، خیلی خوب هم دفاع کردند.

وی ادامه داد: در هر ۲ نیمه موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری داشتیم و در دقایق پایانی بازی از ۲ موقعیت گل به خوبی استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

کشاورز در پایان گفت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم، از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که خیلی تلاش کردند و فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com