کد خبر ۱۱۱۹۳۶ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

افتتاح پروژه‌های سلامت محور هفته دولت در قم +اینفوگرافیک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح هفت پروژه سلامت محور به مناسبت هفته دولت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به افتتاح پروژه‌های هفته دولت دانشگاه اشاره کرد و گفت: در مجموع از هفت پروژه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در قم بهره‌برداری شد.

وی افزود: خانه بهداشت روستای اسلام آباد قنوات که از سال ۱۳۹۶مراحل ساخت آن آغاز شده بود، با ۱۵۴ مترمربع زیربنا و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار یکی از پروژه‌های افتتاحی درهفته دولت بود که افتتاح شد.

مصری ادامه داد: همچنین به مناسبت این هفته پایگاه بهداشت بصیرت منطقه پردیسان قم که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ کلید خورده بود، با ۵۴۰ متر مربع زیربنا و ۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح احداث سالن آمفی تئاتر و فضای آموزشی بیمارستان فرقانی قم را از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت برشمرد و گفت: ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و با ۲۵۰ متر مربع زیربنا و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب اشاره و عنوان کرد: این پروژه نیز با ۴۰۲ مترمربع زیربنا و اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گفته مصری، تکمیل خط انتقال فاضلاب پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت بود که با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com