کد خبر ۱۱۲۲۷۰ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴

بدمینتون‌بازان انقلاب قم در اندیشه جبران ناکامی‌ها

شاگردان حامد شبانیان در باشگاه بدمینتون انقلاب قم که در دو هفته اخیر برابر تیم‌های مدعی چادرملو اردکان و آنابتن بندرعباس تن به شکست داده‌اند، برای جبران امتیازات از دست رفته مصمم به عبور از سد آخرین تیم جدول رده‌بندی یعنی آکادمی بدمینتون کرمان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، شاگردان حامد شبانیان در باشگاه بدمینتون انقلاب قم که در دو هفته اخیر برابر تیم‌های مدعی چادرملو اردکان و آنابتن بندرعباس تن به شکست داده‌اند، برای جبران امتیازات از دست رفته مصمم به عبور از سد آخرین تیم جدول رده‌بندی یعنی آکادمی بدمینتون کرمان هستند.

بدمینتون‌بازان انقلاب از چهار بازی قبل خود دو برد تیمی، دو شکست تیمی در کارنامه دارند و با اینکه در 10 بازی برنده شده‌اند اما 10 بازی را نیز به حریفان واگذار کرده‌اند و علیرغم کسب پیروزی در 25 گیم، در 22 گیم نیز شکست خورده‌اند و تعداد پوئن‌های کسب شده این تیم 890 و تعداد پوئن‌های واگذار شده این تیم نیز 858 است.

در جدول رده‌بندی بازی‌ها تیم چادرملو اردکان با 3 پیروزی در 3 مسابقه صدرنشین است، تیم رعد پدافند هوایی زاهدان نیز با همین عملکرد در مکان دوم ایستاده و تنها تیم‌های بدون باخت جدول هستند، تیم ورنابتن بندرعباس نیز که در هفته سوم از سد انقلاب قم عبور کرد از 3 بازی با 2 برد و یک باخت در مکان چهارم جدول است.

هدف سمنان با یک برد و سه باخت در مکان چهارم است، تیم توس‌مسیر مشهد که در هفته نخست به انقلاب قم باخته از 3 بازی یا یک برد و دو باخت در مکان پنجم ایستاده و تیم آکادمی بدمینتون کرمان نیز تنها تیم بدون پیروزی چهار هفته سپری شده لیگ برتر بدمینتون ایران است که در آخرین جایگاه جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد.

نماینده بدمینتون استان قم از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه 31 شهریور ماه در میهمانی تیم آکادمی بدمینتون کرمان به میدان می‌رود تا با کسب سومین پیروزی این فصل موقعیت خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بهبود ببخشد، لیگی که در آن 7 تیم حضور دارند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com