کد خبر ۱۱۲۲۷۳ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

والیبالیست‌های افق قم برابر سپاهان به دنبال نخستین پیروزی

والیبالیست‌های افق برتر شهر کریمان قم در دومین مسابقه خود از فصل جاری سری A لیگ دسته اول مردان ایران از ساعت 15 روز جمعه اول مهر ماه در سالن 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، والیبالیست‌های افق برتر شهر کریمان قم در دومین مسابقه خود از فصل جاری سری A لیگ دسته اول مردان ایران از ساعت 15 روز جمعه اول مهر ماه در سالن 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار می‌گیرند.

شاگردان داوود نوری این روزها در حالی مشغول انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی هستند که در هفته نخست مسابقات این فصل در میهمانی میبد یزد با حساب 3 بر 1 به حریف باختند و بازی هفته دوم آنها با تیم مس شهربابک به روز هجدهم مهر ماه موکول شده است.

این در شرایطی است که سی‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته اول مردان ایران با حضور 22 تیم در دو گروه مقدماتی از روز دوشنبه 21 شهریورماه آغاز شده و در حالی که افق قم یکی از بازنده‌های هفته نخست بود، هفته دوم مسابقات به دلیل همزمانی با اربعین حسینی و مشکلات رفت و آمد تیم‌ها از 25 شهریور به 18 مهر ماه تغییر زمان یافت.

هفته سوم پیکارهای سری A لیگ دسته یک مردان با انجام 10 مسابقه در دو گروه‌های اول و دوم مقدماتی روز اول مهر در حالی برگزار می‌شود که تهران میزبان پنج بازی است و سایر دیدارهای این هفته در شهریار، اصفهان، شهر بابک، بندر انزلی، ارومیه به انجام می‌رسد و داوران مسابقه افق برتر شهر کریمان قم با سپاهان اصفهان به ترتیب ناظر فنی امین‌الله برقی‌لشگری، ناظر داوری مسعود یزدان‌پناه، داور اول امید فولادی‌وند و داور دوم علی‌اصغر ثابتی‌پور هستند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com