کد خبر ۱۱۲۲۸۰ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴

قهرمانی پینگ پنگ باز قم در مسابقات تور جهانی گرجستان

محمدحسن حبیبی با شکست حریفان به مقام قهرمانی مسابقات جهانی تفلیس گرجستان دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایسنا، رقابت‌های کانتندر جوانان گرجستان در چهار رده‌ی سنی زیر ١٣، زیر ١۵، زیر ١٧ و زیر ١٩ ساله‌ها  از ٢٨ تا ٣١ شهریورماه به میزبانی تفلیس برگزار شد که تیم ملی ایران با هدایت علی گلستانی با ٨ ورزشکار در این مسابقات حاضر بود.

به گزارش ایسنا، محمدحسن حبیبی پینگ پنگ باز قمی تیم ملی کشورمان در رده سنی زیر ۱۵ سال ابتدا ۳ بر ۲ نتیجه را به حریف قزاقستانی واگذار کرد، وی در ادامه ۳ بر صفر مقابل ورزشکار یونان به برتری دست یافت و راهی مرحله‌ی حذفی شد، حبیبی در این مرحله با قرعه‌ی استراحت روبرو شد و به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت‌ها صعود کرد.

حبیبی در این مرحله مقابل هم تیمی خود نیما نقوی به پیروزی رسید و سپس با شکست حریفی از ازبکستان فینالیست شد. وی در فینال و در یک بازی زیبا مقابل سینا قریشیان هم تیمی خود پیروز شد و به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

حبیبی در رده سنی زیر ۱۷ سال نیز به جمع ۸ بازیکن برتر صعود کرد و پس از  رقابت با حریفی از مکزیک شکست خورد و در جایگاه پنجم مسابقات ایستاد.

سید علی سجادیان دیگر ملی پوش قم در رده سنی زیر ۱۹ سال این مسابقات ابتدا با پیروزی مقابل حریفانی از ارمنستان و اکراین به مرحله‌ی حذفی راه یافت و در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود به جمع ۸ بازیکن برتر صعود کرد. سجادیان برای رسیدن به نیمه نهایی عصر دیروز چهارشنبه، ۳۰ شهریور ماه به مصاف حریفی از بلژیک رفت که با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com